Het reizen kan beginnen! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu Het reizen kan beginnen! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu

Het reizen kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Februari 2015 | Thailand, Krabi

EINDE PROJECT
Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag op het project. We zijn met de kinderen naar een park in de buurt geweest en hebben daar allemaal leuke spelletjes gedaan. Daarna zijn we met de leraren uiteten geweest ter afsluiting. Was erg gezellig!

Gister hebben ik, mijn gastgezin en wat mensen die ik ken op het eiland Souki gegeten. Heel veel vis! En erg gezellig! Dit was trouwens niet mijn laatste keer bij hen, want aankomend weekend kom ik terug voor twee nachten en slaap ik weer bij hetzelfde gastgezin, voordat ik vertrek naar Chiang Rai.

MIJN REISPLAN
Morgenochtend ga ik naar Ko Phi Phi, een eiland in de buurt. Daarna naar Kao Sok, nationaal park, voor een aantal dagen en daarna kom ik dus weer terug naar Koh Klang.
Op maandag 23 februari neem ik het vliegtuig van Krabi naar Bangkok en van Bangkok naar Chiang Rai. Hier hoop ik een vlottocht te doen. Na een aantal dagen neem ik de minivan naar Chiang Mai, waar ik een trektocht door de bergen hoop te maken, en dan neem ik de nachttrein naar Bangkok, waar ik de laatste dagen door breng voor ik naar Cambodja ga.
Vanaf Chiang Mai reis ik samen met Ryanne, de andere Nederlandse vrijwilliger bij mijn gastgezin.
Ben benieuwd of het hele plan gaat lukken en wat ik ga zien!

  • 15 Februari 2015 - 15:52

    Miriam:

    Heel veel plezier met het reizen! We missen je in Aziza :-)

  • 19 Februari 2015 - 23:00

    Joke:

    Hee avonturier, wat beleef je mooie dingen en wat kan je het fantastisch verhalen.
    Toen ik o.a. in India en Nepal was heb ik iedere dag een kaart vol geschreven en stuurde die naar mijn ouders die het weer verder verspreidde. Toen ging de communicatie nog niet zo makkelijk als nu, er kwam zelfs telefoon verkeer aan te pas met gebrekkige verbinding, maar ook dat was avontuurlijk.
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen en wens je heel veel plezier en veel geluk!
    Groetjes, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4677

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 21 Maart 2015

Thailand

Landen bezocht: