Thailand - Reisverslagen van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslagen van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu

Thailand

Eindelijk is het er dan van gekomen. Ik ben op reis!
Eerst help ik een maand bij een kinderdagopvang in Krabi. Gedurende deze tijd logeer ik bij een gastgezin in Koh Klang. Na deze maand ga ik drie weken backpacken in Thailand en hoop ik onder anderen Bangkok en Chaing Mai e.o. te zien. Daarna vlieg ik voor twee weken naar Cambodja. Joost komt dan vanuit Nederland. Lekker twee weken vakantie samen!
Ik hoop je een leuke indruk te geven van mijn reis. Blijf je op de hoogte?

Recente Reisverslagen:

12 Maart 2015

Cambodja

08 Maart 2015

Het tweede deel van mijn reis in Thailand.

08 Maart 2015

Het eerste deel van mijn reis in Thailand.

15 Februari 2015

Het reizen kan beginnen!

09 Februari 2015

Tijger tempel
Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4676

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 21 Maart 2015

Thailand

Landen bezocht: