Het eerste deel van mijn reis in Thailand. - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu Het eerste deel van mijn reis in Thailand. - Reisverslag uit Phi Phi-eilanden, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu

Het eerste deel van mijn reis in Thailand.

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Maart 2015 | Thailand, Phi Phi-eilanden

Zooo dat is alweer een tijdje geleden!
Mijn reis in Thailand zit er ondertussen alweer op. De tijd vliegt. Ik had best nog langer willen blijven of m.a.w. ik heb een goede tijd gehad!
Het rondtrekken door Thailand kost aan de ene kant veel energie, maar ik heb dan ook veel mooie plekken gezien.

KOH PHI PHI
Mijn reis begon in Koh Phi Phi. Hier ontmoette ik Annet uit Friesland. Koh Phi Phi is naar mijn idee te toeristisch, maar het uitzichtpunt is erg mooi en de tour die we hebben gedaan was ook zeker genieten!

KOH LANTA
Na Koh Phi Phi ging ik alleen naar Koh Lanta, voor één nacht. Een heel stuk rustiger dan Koh Phi Phi. Al mijn tijd heb ik daar aan het strand doorgebracht! 's Avonds had ik geen zin om alleen te eten, dus vroeg ik aan een voorbijganger of ze samen wilde eten. 'Why not', zei ze en zo kwam ik in een leuk gesprek met een Deense gevangenisbewaakster terecht.

KAO SOK
Na Koh Lanta ging ik via Krabi naar Kao Sok, het grootste nationale park van Thailand. Schitterend! Ik was er veelte kort. Op mijn aankomstdag heb ik een kanotoer gedaan. Onderweg zagen we veel vissen, verschillende slangen (o.a. een piton), kikkers, vogels en apen. We dronken, tijdens een tussenstop, thee uit bamboe mokken en kregen een krans voor op ons hoofd, beiden ter plekke gemaakt door de gidsen.
De volgende dag heb ik een trekking gedaan. We begonnen met een boottocht over het stuwmeer. Wat een prachtig landschap! Na de lunch en een frisse duik in het meer, trokken we te voet verder. Een gedeelte was door een grot. In deze grot zagen we spinnen, kikkers, katvissen en enorm veel vleermuizen! Om door de grot te komen moesten we soms ook een stuk zwemmen. Wat een avontuur!

  • 08 Maart 2015 - 21:26

    Marije:

    Wauw zus, wat een avonturier ben je toch! Klinkt goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4674

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 21 Maart 2015

Thailand

Landen bezocht: