Het tweede deel van mijn reis in Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu Het tweede deel van mijn reis in Thailand. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anouk Aarts - WaarBenJij.nu

Het tweede deel van mijn reis in Thailand.

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

BACK AT KOH KLANG
Na Kao Sok ben ik nog een weekendje terug geweest bij mijn gastgezin op Koh Klang. Dat was erg gezellig! Op zondag was er namelijk een Patong (jeu de boule) competitie op het eiland en deelnemers kwamen van ver, want er waren dikke geldprijzen te verdienen. Het toernooi duurde meer dan 12 uur, alles bij elkaar. En het was warm die dag! Niet normaal. Ik ben er dan ook maar een halve dag geweest, de andere helft zat ik onder ons huis. Lekker in de schaduw met de buren.

CHIANG RAI
Maandag vertrok ik naar Chiang Rai. Hier heb ik een dag gefietst, soms per ongelijk aan de rechterkant, een andere dag een hele vette trekking gedaan door de jungle en rijstvelden en de laatste dag de white tempel, de golden triangel (drielandenpunt), de grens met Myanmar, de black house en het opium museum gezien.

CHIANG MAI
De laatste twee dagen in Chiang Rai was Ryanne (Nederlandse vrijwilliger die ook in bij mijn gastgezin zat.) er ook. Samen zijn we naar Chiang Mai gereisd. Hier heb ik een tweedaagse tour gedaan waarbij we één nacht in de jungle sliepen! Heel cool! Ook hebben we een Thaise kookworkshop gevolgd. Pad Thai, spring rolls, chicken in coconutsoup en green curry... kan ik nog steeds niet op eigen houtje maken ;-)

BANGKOK
Vanuit Chiang Mai namen we de nachttrein naar Bangkok. We hebben beter geslapen dan we dachten! In Bangkok brachten we alle twee de laatste dagen van onze tijd in Thailand door. In een flut hostel, dat dan weer wel, maar samen hadden we veel lol. Bangkok is echt immens groot! We hebben o.a. een Ko van Kessel toer gedaan op de fiets. Deze voldeed helemaal aan onze verwachtingen! Echt super leuk! Bedankt voor de tip, Miriam!!

En toen was het tijd om naar Cambodja te vliegen!

  • 08 Maart 2015 - 19:34

    Miriam :

    Leuk he, die tour! Gaaf dat je ' em gedaan hebt en dat hij helemaal aan je verwachtingen heeft voldaan.

  • 08 Maart 2015 - 19:35

    Miriam :

    Btw, ik ben heel benieuwd naar je foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2015
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 4672

Voorgaande reizen:

20 Januari 2015 - 21 Maart 2015

Thailand

Landen bezocht: